MINISTERUL EDUCAŢIEI NAȚIONALE
INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN PRAHOVA
ŞCOALA GIMNAZIALĂ , COMUNA APOSTOLACHE, PRAHOVA
Dezbătut în ședința C. P. Din data de 02.09.2019
Aprobat în ședința C. A. Din data de 03.09.2019
Președinte C.A. , prof. Simion Pelmuș
PLAN MANAGERIAL ANUAL
2019 - 2020
PRIORITĂŢI STATEGICE ÎN ANUL ŞCOLAR 2019-2020
BAZA CONCEPTUALĂ
Acest Plan Managerial este conceput în conformitate cu următoarele acte normative:
- Legea Educaţiei Naţionale nr. 1/2011
- Ordinele, notele, notificările şi precizările M.E.C.T.S.
- Buletinele Informative ale M.E.C.T.S.
- Metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul preuniversitar.
- Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
- Raportul privind starea învăţământului în anul şcolar 2015/2019.
- Strategia managerială a Inspectoratului Şcolar Judeţean Prahova.
- Strategia de dezvoltare economico – socială a Consiliului Local.
Politicile educaţionale ale unităţii se vor baza pe următoarele priorităţi
- Asigurarea calităţii în actul educaţional
- Formarea resurselor umane
- Managementul şcolar şi evaluarea instituţională
- Descentralizarea învăţământului preuniversitar
- Asigurarea siguranţei elevilor în şcoală şi combaterea violenţei.
Prezentul plan managerial se fundamentează pe:
- Asigurarea calităţii proceselor de predare-învăţare-evaluare şi a serviciilor educaţionale în vederea atingerii standardelor de integrare europeană
- Fundamentarea actului educaţional pe baza nevoilor de dezvoltare personală şi profesională a elevilor
- Asigurarea accesului egal şi sporit la educaţie prin proiecte şi programe de protecţie şi susţinere educaţională
- Investiţia în educaţie şi în formarea şi perfecţionarea continuă a personalului didactic şi a managerului instituţiei şcolare
- Întărirea rolului şcolii prin gestionarea eficientă a resurselor umane şi materiale şi realizarea de activităţi extracurriculare şi programe de cooperare naţională
- Dezvoltarea relaţiilor comunitare prin proiecte educaţionale şi proiecte de cooperare europeană
- Dezvoltarea unui management de calitate în învăţământ.
ANALIZA SWOT
PUNCTE TARI
- Elaborarea documentelor de proiectare
- Stabilirea obiectivelor pe compartimente şi a priorităţilor
- Proiectarea programului de asistenţe şi interasistenţe anuale şi semestriale pe arii curriculare în funcţie de nevoi şi în colaborare cu CEAC
- Circulaţia optimă a informaţiei la nivelul compartimentelor
- Organizarea Evaluării naţionale
- Asigurarea unui climat de muncă eficient a tuturor compartimentelor
- Corectitudinea informaţilor transmise spre ISJ Prahova
- Acordarea de consiliere si audienţe
- Informatizarea unităţii de învăţământ;
- Promovarea strategiilor moderne în abordarea actului învăţării
- Motivarea elevilor pentru performanţa şcolară
- Parteneriate educaţionale
- Obţinerea autorizaţiei sanitare de funcţionare
- Obținerea acreditării școlii pentru furnizare servicii de educație pentru următorii 5 ani, prin obținerea calificativului „ Foarte bine ” la evaluarea externă efectuată de către experți ARACIP, în luna aprilie 2015.
- Conştientizarea comunităţii în direcţia înţelegerii problemelor şcolii
- Realizarea unor lucrări de construcţii şi reparaţii.
PUNCTE SLABE
- Nerealizarea feed-backului în cadrul catedrelor, ca urmare a asistentelor şi interasistenţelor
- Lipsa unor metode de popularizare a experienţei pozitive
- Neacoperirea cu personal calificat, bine pregătit a unor specializări
- Dificultăţi/rezultate slabe înregistrate în pregătirea elevilor proveniţi din familii dezorganizate
- Volumul mare de muncă si riscul de a nu finaliza la timp, eficient şi corespunzător, problemele solicitate de ISJ, având 0,5 post secretar şi 0,25 post contabil
- Insuficientă conştientizare a elevilor privind păstrarea şi întreţinerea spaţiilor de învăţământ
RISCURI
![]() |
- Implementarea strategiilor privind descentralizarea învăţământului, asigurarea calităţii
- Lărgirea parteneriatului local, regional
- Iniţierea de parteneriate ale şcoli cu instituţii din comunitate.
- C.D.Ş - din perspectiva particularizării actului învăţării
- Parteneriat activ cu sindicatele
- Comunicare/interrelaţionare/multiculturalitate
- Relaţia cu mass-media
- Existenta unui Consiliu Local al Tinerilor
- Organizare schimburilor de experienţă cu alte instituţii similare
- Insuficienta implicare a inspectorilor de specialitate
în consilierea cadrelor didactice cu statut de debutant
- Deteriorarea mediului socio-economic, familial; diminuarea interesului/capacităţii familiei de a susţine pregătirea şcolară a copiilor, părinţi plecaţi la muncă în străinătate
- Motivarea/stimularea slabă a cadrelor didactice prin politicile salariale curente şi nedecontarea navetei
- Scăderea interesului absolvenţilor din învăţământul superior pentru practicarea profesiei de dascăl
Domeniul funcţional -CURRICULUM
Nr. crt.
|
Funcţia manageriala
|
Măsuri/Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
1.
|
Proiectare / organizare
|
• Realizarea încadrării respectând principiul continuităţii şi al competenţei şi constituirea catedrelor
|
Comisia pentru curriculum
|
Director Şefi catedre
|
Septembrie 2019
|
Documente realizate
|
• Elaborarea documentelor de proiectare şi organizare a activităţii de învăţământ
|
Comisia pentru curriculum, CEAC
|
Cadre didactice
|
Septembrie Octombrie 2019
|
Documente realizate
|
||
• Elaborarea programului activităţii educative şcolare şi extraşcolare, avându-se în vedere aptitudinile deprinderile, înclinaţiile şi talentul elevilor. |
Comisia pentru curriculum
|
Director Consilier educativ Comisia diriginţilor
|
Septembrie 2019 - Iunie 2020
|
Baza de date Oferta educaţională
|
||
• Implementarea curriculum-ului naţional potrivit ofertei proprii, promovate prin ,, Oferta Educaţională"
|
Comisia pentru curriculum
|
Director Profesori de specialitate
|
Septembrie Decembrie 2019
|
Planuri cadru Oferta educaţională
|
||
• Introducerea şi utilizarea metodelor interactive în realizarea educaţiei de bază
|
CEAC Comisia pentru curriculum
|
C.C.D. Metodişti
|
Septembrie Decembrie 2019
|
Materiale de informare Oferte de formare
|
||
• Introducerea unor metode şi forme de evaluare şi dezvoltare a creativităţii, adaptabilităţii şi a transferabilităţii cunoştinţelor în situaţii noi |
Comisii metodice CEAC
|
C.C.D. Metodişti
|
Septembrie Decembrie 2019
|
Materiale de informare Oferte de formare
|
Nr. crt.
|
Funcţia managerială
|
Măsuri/Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
|
|
• Diversificarea C.D.S. în concordanţă cu nevoile de formare a competentelor cheie şi consolidarea metodelor de instruire bazate pe experienţa personală a elevilor
|
Comisia pentru curriculum
|
Comisia pentru curriculum Director
|
Mai 2020
|
Baza de date Oferta educaţională
|
• Dezvoltarea unor forme alternative de organizare a educaţiei de bază - „ Şcoală după şcoală”
|
CA CRP CEAC
|
Director Resp. CEAC şi CRP
|
Septembrie - Octombrie 2019
|
Instrumente de testare, evaluare Baza de date Oferta educaţională
|
||
2.
|
Conducere operaţională
|
• Promovarea unei politici de susţinere a şcolarizării - alfabetizare, integrare, recuperare - pentru toţi copiii/ tinerii şi prevenirea abandonului şcolar
|
CEAC Comisia pentru curriculum
|
Responsabil cu activitatea educativă Învăţători/Diriginţi
|
Septembrie Decembrie 2019
|
Broşuri Casete video Materiale de informare
|
• Stabilirea unui plan de măsuri ameliorative în vederea evitării eşecului la evaluarea finală (clasele- a II-a, a IV-a, a VI-a) şi la Evaluarea Naţională, a elevilor din cls. a VIII-a şi nu numai. |
Resp. catedre/comisii metodice CEAC |
Director |
Septembrie 2019-lunie 2020 |
Curriculum specific Oferta educaţională
|
||
• Asigurarea permanentă a unei comunicări eficiente între cadre didactice, elevi şi părinţi, urmărindu-se constant progresul şcolar, diagnosticarea învăţării, motivarea cadrelor didactice şi elevilor/ preşcolarilor pentru desfăşurarea unui proces educativ de calitate. |
CEAC Comisia pentru curriculum |
Director Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice Educatoare/ Învăţători/ Diriginţi
|
Septembrie 2019 |
Rapoarte Teste iniţiale Teste finale |
Nr. crt.
|
Funcţia manageriala
|
Măsuri/Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
|
|
• Realizarea unei bănci de date privind rezultatele evaluărilor pentru diferite discipline şi ani de studiu, pentru a stabili măsuri de prevenire a eşecului şcolar
|
CEAC Secretariat
|
Director Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice Diriginţi
|
Lunar
|
Situaţii statistice Plan de măsuri
|
• Analiza strategiilor de evaluare şi a concordanţei între testele şi evaluările elevilor cu curriculum-ul unităţii şcolare;
|
Comisii metodice CEAC Comisia pentru curriculum
|
Director Educatoare/ Învăţători/ Diriginţi
|
Periodic
|
Teste de evaluare Plan de măsuri
|
||
• Pregătirea tezelor, examenelor de Evaluare Naţională, a testelor finale (clasele- a II-a, a IV-a, a VI-a şi a olimpiadelor şcolare
|
Comisia pentru curriculum Catedre/Comisii metodice
|
Director Diriginţi
|
Septembrie – 2019- Iunie 2020
|
Broşuri Metodologie Programe de examen Calendar naţional
|
||
3.
|
Monitorizare/ Evaluare
|
• Monitorizarea progresului şcolar din perspectiva prestanţei didactice
|
Comisia pentru curriculum CEAC
|
Director Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice |
Conform graficului de control
|
Fişa de observare şi evaluare a lecţiei
|
• Monitorizarea procesului de utilizare a tehnologiei informatice în lecţie, la toate disciplinele
|
Comisia pentru curriculum CEAC
|
Director Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice
|
Conform graficului de control
|
Fişa de observare şi evaluare a lecţiei Proiecte didactice
|
||
• Monitorizarea actului educaţional din perspectiva progresului şcolar individual şi a reuşitei şcolare la concursuri, teste finale şi examene.
|
CEAC Comisia pentru curriculum
|
Director
|
Conform graficului de control
|
Instrumente de evaluare formativă şi sumativă
|
Nr. crt.
|
Funcţia manageriala
|
Măsuri/Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
|
|
• Monitorizarea alternativelor educaţionale |
CEAC Comisia pentru curriculum
|
Director Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice |
Conform graficului de control
|
Fişa sintetică a şcolii
|
•Eficientizarea actului educaţional prin evaluare, notare ritmică şi corectă a elevilor prin aplicarea criteriilor de notare, precum şi a frecvenţei elevilor. |
CEAC Comisia pentru curriculum |
Responsabili pentru notare şi frecvenţă
|
Conform graficului de control |
Instrumente de evaluare formativă şi sumativă |
||
• Îndrumarea, monitorizarea şi evaluarea activităţilor de orientare şi consiliere şcolară |
CEAC Comisia pentru curriculum |
Director Diriginte cls. a VIII-a |
Conform graficului de control |
Instrumente specifice de evaluare |
||
• Evaluarea măsurii în care curriculum-ul furnizat elevilor care au diferite vârste, aptitudini, deprinderi, capacităţi intelectuale şi interese este potrivit şi dacă este permanent revăzut pentru a asigura atingerea standardelor de către elevi. |
Comisia pentru curriculum
|
Director Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice
|
Conform graficului de control
|
Instrumente de evaluare formativă şi sumativă
|
- OBIECTIVE :
- Implementarea curriculum-ului naţional la nivelul unităţii de învăţământ, al fiecărei catedre, al fiecărui cadru didactic şi asigurarea corelaţiei dintre acesta şi curriculum-ul local;
- Încurajarea profesorilor în dezvoltarea de grupe şi clase de studiu în care activitatea să se desfăşoare pe baza metodelor alternative;
- Personalizarea ofertei educaţionale la nivel instituţional;
- Monitorizarea şi evaluarea programelor destinate participării la educaţie, pe baza unor indicatori specifici (rată de participare, grad de cuprindere, rată de abandon);
- Monitorizarea grupelor cu elevi capabili de performanţă;
- Analiza criteriilor folosite de unităţile şcolare la stabilirea curriculum-ului şi relaţia dintre curriculum-ul naţional şi cel local;
- Analiza strategiilor de evaluare şi a concordanţei între evaluările elevilor şi cerinţele curriculum-ului unităţii şcolare;
- Îmbunătăţirea calităţii predării-învăţării-evaluării astfel încât să se asigure şanse egale tuturor elevilor, atingerea standardelor curriculare de performanţă, pregătirea elevilor pentru o societate în schimbare;
- Îmbunătăţirea tehnicilor de evaluare şi a metodelor de examinare a performanţelor şcolare;
- Evaluarea ofertei educaţionale şi a performanţei educaţionale pe baza criteriilor de monitorizare şi evaluare şi/sau a indicatorilor de performanţă stabiliţi prin proiectul de curriculum sau prin proiecte de dezvoltare;
11. Dobândirea de noi competenţe profesionale
II. Domeniul funcţional - RESURSE
OBIECTIVE:
- Valorificarea şi dezvoltarea resurselor umane şi materiale existente;
- Asigurarea încadrării unităţii şcolare cu personal didactic calificat;
- Armonizarea ofertei de formare cu nevoile de formare identificate în şcoală;
- Identificarea ofertanţilor de formare şi direcţionarea personalului didactic către aceşti ofertanţi;
- Modernizarea infrastructurii şcolare inclusiv prin creşterea gradului de informatizare a procesului de învăţământ
6.Reglementarea parteneriatului dintre şcoală şi administraţia publică locală în domeniul conducerii şi finanţării învăţământului;
Nr. crt.
|
Funcţia managerială
|
Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
1.
|
Proiectare/ organizare
|
• Asigurarea transparenţei elaborării şi execuţiei bugetare
|
Serviciul contabilitate
|
Director
|
Octombrie 2019 Ianuarie 2020
|
Studiu privind dinamica populaţiei şcolare. Analize diagnostice
|
• Asigurarea încadrării cu personal didactic conform metodologiei
|
Selecţie şi recrutare personal didactic
|
Director
|
Septembrie 2019
|
Baze de date Fişe de încadrare
|
||
• Identificarea, procurarea şi utilizarea fondurilor extrabugetare conform priorităţilor stabilite
|
Management, contabilitate
|
Director
|
Septembrie - Noiembrie 2019
|
Instrumente specifice
|
||
• Încurajarea unor culturi organizatorice care stimulează comunicarea deschisă, participarea şi inovaţia
|
Management
|
Director
|
Septembrie - Decembrie 2019
|
Instrumente specifice
|
||
• Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu sau între elevi, cadrele didactice şi părinţi
|
Management
|
Director Comisia de disciplină
|
Permanent
|
Corespondenţă şi sesizări
|
||
• Identificarea, procurarea şi utilizarea fondurilor extrabugetare conform priorităţilor stabilite
|
Management
|
Director
|
Semestrul al II-lea
|
Proiecte Documentaţie
|
Nr. crt.
|
Funcţia managerială
|
Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
|
|
• Dezvoltarea unor parteneriate viabile cu instituţii similare din învăţământul preuniversitar pentru "schimbul de bune practici"
|
Management
|
Director
|
Septembrie - Octombrie 2019
|
Oferte de curs
|
2.
|
Conducere operaţională
|
• Promovarea ofertelor de formare continuă adresate cadrelor didactice, personalului de conducere, de îndrumare şi control
|
Management Comisia de perfecţionare
|
Director
|
Semestrele I, II
|
Oferte formare Suporturi de curs
|
• Elaborarea proiectului de buget
|
Management, Consiliul de administraţie |
Membri CA
|
Noiembrie 2019
|
Proiect de Buget
|
||
• Valorizarea experienţelor pozitive şi a exemplelor de bună practică pedagogică şi managerială
|
CEAC Comisia de curriculum
|
Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice |
Semestrele I, II
|
Proiecte/iniţiative locale, judeţene Documentaţie
|
||
• Întocmirea documentelor cerute de ISJ Bihor şi de Casa Corpului Didactic şi respectarea termenelor solicitate
|
Compartiment secretariat, management
|
Director
|
Permanent
|
Documentaţie specifică Rapoarte sintetice
|
||
• Continuarea dezvoltării parteneriatului unităţii şcolare cu Inspectoratul şcolar şi cu instituţii din comună
|
Management, evaluare, prognoze şi dezvoltare
|
Director
|
Semestrele I, II
|
Documentaţie specifică Rapoarte sintetice
|
Nr. crt.
|
Funcţia manageriala
|
Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
|
|
• Stimularea interesului pentru şcoală al elevilor prin derularea unor programe educative
|
Management, CRP
|
Director , membri CRP
|
Semestrele I, II |
Baza de date Raportări
|
• Stimularea dezvoltării spiritului antreprenorial pentru obţinerea de venituri proprii ca efect al descentralizării financiare
|
CA
|
Director Şef contabil
|
Septembrie 2019 - Iunie 2020
|
Documentaţie Acte juridice Raportări
|
||
3.
|
Monitorizare/ Evaluare
|
• Monitorizarea perfecţionării prin grade didactice
|
Management Comisia de perfecţionare
|
Director
|
Semestrele I, II
|
Proiecte/progra me naţionale Metodologii de formare continuă
|
• Evaluarea personalului didactic, didactic auxiliar şi nedidactic
|
Management CA
|
Director membri CA
|
Decembrie 2019 August 2020
|
Instrumente specifice
|
||
• Monitorizarea întocmirii documentelor cerute de ISJ Bihor şi de Casa Corpului Didactic şi respectarea termenelor solicitate
|
Management
|
Director
|
Semestrele I, II
|
Oferta de cursuri
|
||
• Monitorizarea participării la programe de formare continuă, management educaţional şi informare în domeniu funcţiei de cerinţele integrării învăţământului în UE
|
Comisia de perfecţionare
|
Membrii comisiei
|
Semestrele l, II
|
Rapoarte sintetice Oferta de cursuri
|
III. Domeniul funcţional – RELAŢII COMUNITARE
OBIECTIVE:
- Dezvoltarea parteneriatelor instituţionale, comunitare;
- Promovarea propriei imagini;
- Prezentarea unor exemple de bună practică cu sprijinul participanţilor la proiecte încheiate cu succes;
- Derularea proiectelor educaţionale în colaborare cu partenerii existenţi la nivel judeţean;
- Dezvoltarea programelor de integrare şi cooperare internaţională.
Nr. crt.
|
Funcţia managerială
|
Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
1.
|
Proiectare/ organizare
|
• EIaborarea proiectelor de colaborare între şcoală şi factorii de educaţie convergentă (familie, biserică, poliţie)
|
Responsabilii comisiilor/catedre lor
|
Cadrele didactice
|
An şcolar 2019-2020
|
Programe Proiecte Corespondenţa
|
• Colaborarea cu comunitatea locală în vederea asigurării calităţii educaţiei
|
CEAC Consilierul educativ
|
Cadrele didactice Reprezentanţi ai comunităţii locale
|
An şcolar 2019-2020
|
Proiecte
|
||
• Derularea în condiţii legale a proiectelor si programelor guvernamentale, rechizite şi manuale gratuite , programul "Euro 200" , " Lapte-Corn-Măr ", burse.
|
Responsabili comisii
|
Educatoarele Învăţătorii Diriginţii
|
An şcolar 2019-2020
|
Proiecte
|
||
2.
|
Conducere operaţională
|
• Înscrierea învăţământului în procesul de integrare europeană prin angajarea şi derularea unor programe |
Comisia pt. programe
|
Cadrele didactice
|
An şcolar 2019-2020
|
Baza de date Oferta de programe Broşuri
|
• Reactualizarea comisiilor de Securitate şi sănătate în muncă şi P.S.I, şi colaborarea cu organele abilitate la nivel local şi judeţean
|
Director Comisii |
Director Resp. comisii |
Semestrul I |
Proiecte
|
||
• Cuprinderea în tematica orelor de dirigenţie şi în planificarea activităţilor educative a unor conţinuturi ce vizează protecţia muncii, P.S.I. , protecţie civilă şi circulaţie rutieră.
|
Responsabil comisie diriginţi Consilierul educativ
|
Învăţătorii Diriginţii
|
Semestrele I, II
|
Proiecte/programe Parteneriate
|
IV. Domeniul funcţional - MANAGEMENT
OBIECTIVE:
- Coerenţa managerială prin diagnoză, proiectare, implementare, evaluare cu sens de dezvoltare instituţională;
- Crearea condiţiilor optime de siguranţă şi securitate instituţională;
- Dezvoltarea capacităţii de autoevaluare şi de creştere a autonomiei unităţii de învăţământ.
Nr. crt.
|
Funcţia manageriala
|
Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
1.
|
Proiectare/ organizare
|
• Realizarea analizei şi a diagnozei activităţii desfăşurate în unitate, în anul şcolar 2018 - 2019
|
Management Responsabili catedre/ comisii metodice, de lucru |
Director Responsabilii catedrelor/ comisiilor metodice, de lucru |
Septembrie 2019
|
Rapoartele de analiza ale unităţi şcolare
|
• Analiza şi diagnoza activităţii desfăşurate la cercurile pedagogice
|
Catedrele care organizează cerc pedagogic
|
Director Cadre didactice
|
Semestrele I, II |
Materiale Procese-verbale
|
||
• Elaborarea planurilor manageriale ale directorilor, ale catedrelor/ comisiilor metodice, ale comisiilor de lucru
|
Management, evaluare, prognoze, dezvoltare Curriculum şi inspecţie şcolară
|
Director
|
Septembrie 2019
|
Raportul de analiză pe anul şcolar trecut
|
||
2.
|
Conducere operaţională
|
• Identificarea nevoilor de formare, consiliere, sprijin, consultanţă a managerului unităţii şcolare
|
Management, evaluare şi dezvoltare C.C.D.
|
Inspectori şcolari generali, adjuncţi Inspectori management
|
Grafic consfătuiri directori
|
Mapa directorului Oferta de formare
|
• Colaborarea cu autorităţile locale în ceea ce priveşte repartizarea şi utilizarea fondurilor pentru întreţinerea şi repararea spaţiilor şcolare
|
Management, evaluare si dezvoltare
|
Director
|
Septembrie 2019-lunie 2020
|
Documentaţie specifică
|
||
• Aplicarea integrală şi la timp a prevederilor legale privind protecţia socială a elevilor, prin asigurarea resurselor financiare corespunzătoare
|
Management, evaluare şi dezvoltare
|
Director Contabil
|
Semestrele I, II
|
Proiecte/ programe
|
||
• Evidenţa documentelor şi respectarea regimului legal de securitate şi de completare a acestora
|
Management Secretariat Contabilitate |
Director Secretar Contabil
|
Permanent
|
Documente
|
Nr. crt.
|
Funcţia managerială
|
Acţiuni
|
Compartiment responsabil
|
Resurse umane
|
Orizont de timp
|
Indicatori de realizare
|
|
|
• Gospodărirea, gestionarea şi administrarea responsabilă a patrimoniului din perspectiva susţinerii depline a calităţii procesului didactic
|
Management, evaluare si dezvoltare
|
Director
|
Permanent
|
Documentaţie privind baza materială
|
3.
|
Monitorizare/ Evaluare
|
• Monitorizarea şi evaluarea calităţii şi eficienţei managementului educaţional la nivelul unităţii şcolare
|
Management
|
Director
|
Conform graficului de control
|
Rapoarte Fişa şcolii
|
Director,
Prof. Simion PELMUȘ